تجربه ای از چگونگی حل چالش موسمی بودن تبلیغ

یکی از مهمترین دغدغه های فعالین فرهنگی به خصوص امامان محلات و مخاطبین آن ها، موسمی و موقت بودن امام و فعال در منطقه تبلیغی است به این بیان که حداکثر دو سه سال در آن منطقه حضور پیدا می نمایند. بنابراین در امام یک انسان موقت در نگاه مخاطب می باشد. حال چگونه باید چالش موسومی بودن تبلیغ را حل نمود؟ حجت الاسلام کارگر با استفاده از ظرفیت طلاب بومی منطقه و پای کار آوردن آن ها به حل این چالش می پردازند. روایت ایشان را می شنویم.

عنوان تجربه

علت - چالش

اقدام - نتیجه

صاحب تجربه: حسین کارگر
موضوع تجربه: تشکیلات

تجربه‌های مرتبط

moslemi
(0)
0.0/5
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

فرم ثبت تجربه

"*" indicates required fields

Hidden
مشخصات نگارنده قدیم*
Max. file size: 400 MB.

فرم ثبت تجربه

"*" indicates required fields

Hidden
مشخصات نگارنده قدیم*
Max. file size: 400 MB.