عقب نشینی استراتژیک!

یکی از ضروریات تبلیغ مباحث دینی به خصوص مسائل مالی در اسلام برای مردم، فراهم نمودن مقدمات آن مسئله توسط مبلغ دین است؛ تا گرفتار چالش ها و موانع اجتماعی نگردد به طور مثال بسیاری از ما با جهت تبلیغ مسئله واجب زکات، از همان ابتدا به تبلیغ چهره به چهره پرداخته و مستقیما برای مخاطب مسئله را تشریح می کنیم؛ علیرغم آنکه در بسیاری از موارد نتایج مثبت از این صراحت دریافت میکنیم؛ بسیار پیش می آید که مخاطب ما را پس می زند. بنابراین نیاز به یک صبر استراژیک به عنوان مقدمه تبلیغ چهره به چهره خواهیم داشت. حجت الاسلام حسینی فخر از خود در تبلیغ زکات می گوید.

عنوان تجربه: صبر در مسائل مالی

علت- چالش:

عدم شناخت کافی مخاطب از امام

موضوع تجربه: ,

استان:

اقدام-نتیجه:

صبر در معرفی و تببین و همچنین تعامل روزانه به مخاطب در جهت شناخت